Het is nu 24 maart 2019, 09:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ Totaal aantal berichten 75212
Auteur Bericht
 Berichttitel: Documentatie RDW
BerichtGeplaatst: 07 maart 2019, 23:03 
Bromfiets liefhebber

Hallo,

Binnenkort gaat mijn 65er Combisport richting het RDW voor een kenteken. Ik lees veel dat je het een en ander aan documentatie nodig hebt om hem te laten keuren. Ik heb echter geen idee wat ze graag aan documetatie willen zien, ik begreep dat ik d.m.v. het framenummer moet kunnen aantonen dat hij uit 1965 komt? Ik zou alleen niet weten hoe...
Ook ben ik benieuwd hoe het zit met de typegoedkeuring, ik lees daar namelijk verschillende dingen over. Soms wel, soms niet...

Op internet is weinig vinden over de Combisport van 1965, vooral van de documentatie en de framenummers kan ik niks over vinden. Dus ik ben benieuwd of iemand hier op het forum mij kan helpen. Misschien iemand die hetzelfde model heeft laten keuren? Wat goede tips zijn ook welkom!

Groetjes Levi.

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Documentatie RDW
BerichtGeplaatst: 08 maart 2019, 18:45 
Bromfiets Koning

Je Combisport moet uiteraard technisch in orde zijn. Het framenummer is te vinden op de steun waar de uitlaat aan opgehangen is en moet goed leesbaar zijn. Verder zit er een typegoedkeuring sticker op het plaatwerk met nummer NL B 3032. De Combisport is verder genoegzaam bekend bij de RDW. Wil je weten of ze nog meer willen zien bel dan even met het keuringsstation waar je van plan bent naartoe te gaan. Ik verwacht het eerlijk gezegd niet maar...…

Plaatje hieronder is van eentje die ik in bezit heb gehad.

Vriendelijke groet ;)

Wietze

Bijlagen:
Combisport Grafiet-Bahamawit.jpg
Combisport Grafiet-Bahamawit.jpg [ 60.27 KiB | 97 keer bekeken ]
Share on Facebook
 Online Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ Totaal aantal berichten 75212

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]