Het is nu 19 sep 2018, 03:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ Totaal aantal berichten 73670
Auteur Bericht
 Berichttitel: Royal Nord boek 2017
BerichtGeplaatst: 17 dec 2017, 22:08 
Bromfiets sleutelaar

Het Royal Nord boek is vanaf medio januari 2018 leverbaar.
Ik heb de history van Royal Nord en de familie Hufkens beschreven in een boek, 400 pagina's, 64.000 woorden en 370 foto's, waarvan 10 zwart-wit foto's. Het boek is een paar keer uitgebreid met extra informatie en extra foto's, tijdens de voorbereidingen, waardoor het boek een stuk dikker is geworden.

In januari is ook het ISBN nummer beschikbaar, zodat het bij elke boekhandel besteld kan worden, evenals bij Bol.com ... De verkoopprijs in ongeveer €85.
Vanaf nu kan het boek besteld worden bij de uitgever zelf: MK Publishing. Email adres is: info@mkpublishing.nl Telefoonnummer: 0655842431 Bezoekadres: Da Vincilaan 11, 6716WC Ede Dit boek komt in januari 2018 op de markt, maar kan nu al besteld worden.

In het boek is een hoofdstuk besteed aan: Itom, DeMM, Ducati, Flandria en Peripoli - Giulietta bromfietsen, evenals de samenwerking met FN. In dit boek heb ik de wereldreis naar Australie beschreven, naast wereldreizen van andere merken, als: Rex, Kreidler en Batavus. Het boek is gericht op de Nederlandse markt, waardoor ik 4 Nederlandse importeurs heb beschreven. Ik heb het merk Royal Nord vergeleken met andere merken, die in dezelfde periode op de markt waren. Ik heb de markt in Congo beschreven en de redenen van de ondergang van het merk. Als U dit boek gelezen hebt, weet U alles over het merk Royal Nord.

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Royal Nord boek 2017
BerichtGeplaatst: 17 dec 2017, 23:00 
Bromfiets Koning

Extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl
Proficiat hiermee! Het zal wel super-interessant zijn voor de liefhebbers van het merk! De vraag is of de mensen de aanschaf van het boek er voor over hebben om al die informatie te kennen/hebben.
Ik wens je een hele goede ontvangst en verkoop van het boek!
Met groet, Ötzi

Bijlagen:
royal_nord-blok.jpg
royal_nord-blok.jpg [ 24.11 KiB | 540 keer bekeken ]

Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ Totaal aantal berichten 73670

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]